RASA SAYANG
Disclaimer


Perkhidmatan tempahan disediakan.Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, Sila hubungi:

Whatsapp:017-6386256(jamiah)
Facebook:Jamiah Tulisman



Story Owner facebook
Scream Here





Tempahan Kek Budget
Sunday 29 December 2013 | 02:48 | 0 comments

Aku dah jual kek budget..Aku jual ni selepas pergi kelas kek budget Faizah Sharip..(Tempat aku belajar buat roti dulu)..Baru le aku berani buat bisnes kek ni..Siapa-siapa yang ingin nak order boleh tempah dengan aku..Kalau nak rasa dulu pun boleh..rasa sekali je ye..bukan rasa berkali-kali..heeeee..


Kek Budget yang aku jual ialah Red Velvet, Carrot Walnut Cheese, Choc Moist, Cheese leleh Vanilla/Stroberi/Blueberi/Coklat, Melty Hersy Coklat/stroberi/, Tiramisu..Aku ada jual gak kek pengantin, Barbie Cake, Kek Besday..nanti boleh tgok entri aku pas ni..Aku baru je nak berjinak-jinak buat bisnes kek ni..Dulu tak berani nak jual sebab tak de keyakinan lagipun sibuk uruskan family..Sekarang anak dah makin dewasa boleh le aku teruskan minat aku ni..Tapi aku buat tak de lah banyak..sekadar menghabiskan masa yang terluang..Aku buat sebab aku minat..memang aku minat dari dulu buat kek, dessert ni..Ok lah..siapa-siapa berminat boleh le hubungi aku:017 6386256..



| New things