RASA SAYANG
Disclaimer


Perkhidmatan tempahan disediakan.Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, Sila hubungi:

Whatsapp:017-6386256(jamiah)
Facebook:Jamiah Tulisman



Story Owner facebook
Scream Here





Kelas Kek Barbie Faizah Sharip
Thursday 2 January 2014 | 08:25 | 0 comments



Join lagi kelas Faizah Sharip ni..kali ni lak kelas kek Barbie..best betul dapat deco cantik-cantik untuk skirt Barbie ni.. memang teringin aku nak buat untuk baby girl aku bila besday dia nanti...mesti dia suka..rupa-rupanya tak susah nak mendeco dia..ikut je kreativiti kita..tapi kena pastikan betul-betul kita bahagikan kek tu untuk lukis skirt barbie tu..bukan belasah jek tau..nanti skirt tu senget lak..hehe..

seronok betul bila main buttercream ni..bila nak menghias baru timbul idea..

Yang ni kek barbie aku..cantik tak??



Yang ni kek Barbie sifu aku punya..Faizah Sharip..dia mendeco gak sebab nak ajar kami cara betul nak hias kek barbie ni..bukan blh nk hentam sebarang jek tau..


yang ni kawan aku punya..


Dah siap 3 kek Barbie yang sangat cute..nak mkn pun sayang..




Nak buat tempahan??boleh le order dengan aku ye..hehe..





Old things | New things