RASA SAYANG
Disclaimer


Perkhidmatan tempahan disediakan.Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, Sila hubungi:

Whatsapp:017-6386256(jamiah)
Facebook:Jamiah Tulisman



Story Owner facebook
Scream Here





Kelas Kek Hantaran Faizah Sharip..
Thursday 2 January 2014 | 07:32 | 0 comments
Aku join kelas kek hantaran ni sebab suka sangat tengok deco kek yang Faizah Sharip selalu buat..Selalu Faizah ni post kat FB..tengok deco kek dia.. buat aku selalu geram jek nak buat mcm tu..Bila tengok tarikh kelas kek hantaran  tu masa cuti sekolah terus le tak lepaskan peluang..Memang seronok sangat..Faizah pun tak lokek memberi ilmu..banyak gak tips yang aku dapat dari kelas dia..Aku pergi kelas kek Faizah ni ayah aku  hantar..Setiap kali kelas kek atau kelas roti ayah aku le yang tolong hantarkan..Mekasih Bak..hehehe..Kelas Kek Faizah Sharip ni kat JB..memang kebetulan masa cuti sekolah aku balik JB..mudah untuk aku pergi 3 kelas Faizah ni..


Berminat nak order kek hantaran boleh le order dengan aku ye..

Sebelum mendeco kek..
Cara melicin kan kek dan menghias mengikut teknik yang betul..
Antara kek yang telah dihias..
Kelakar betul..kek ni untuk hantaran..warna sesuai untuk budak pompuan..tapi sebab anak buah aku yang lelaki tu nak sambut besday lusanya..so aku bagi je kek ni pada dia..kihkih..nasib dia tak kisah..hehe..
Masa join kelas ni aku tengah demam dan selesema..tapi sebab dah booking kelas dan tak sabar nak mendeco gagahkan jugak..hehe..







Old things | New things