RASA SAYANG
Disclaimer


Perkhidmatan tempahan disediakan.Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, Sila hubungi:

Whatsapp:017-6386256(jamiah)
Facebook:Jamiah Tulisman



Story Owner facebook
Scream Here





Selamat Ulang Tahun buat Suami dan Anakku..
Saturday 1 February 2014 | 08:59 | 0 comments
Assalammualaikum....




Alhamdullilah dapat jugak akhirnya membuat kek besday untuk anakku dan suamiku yang tersayang..Minggu ni memang sibuk sangat..sibuk siapkan tempahan kek besday dan kek2 yang lain..sampai aku takut tak dapat siapkan kek untuk anak dan suamiku..huhuuuu..Kesian kat anakku Mukhriz..bila aku siapkan order kek besday kastemer..dia pun cakap..'ni kek mukhriz eh?setiap kali siapkan kek tempahan..setiap kali itu lah dia tanya..ni kek mukhriz ke ibu?..alahai..rasa kasihan pula..aku lak cepat2 siapkan tempahan..dalam otak dah pikir nak buat kek anak dan suami pulak..nasib baik ada yang nak amek kek sabtu petang..jadi aku berkira-kira memang sempat nak buat 2 kek..Dalam menyiapkan order aku selit2kan sikit buat kek untuk anak ku dulu..aduhhhhhh memang penat sangat..badan dah rasa letih..tak kan aku nak buat 1 kek jek..tak patut lak..(bagi aku ler..tp lau tak sempat memang buat 1 kek untuk 2 org)..tp aku lak yg rasa tak seronok...alahai...


Pina Colada Chesse Cake khas buat anakku Mukhriz..

Aku pun terpikir masa ni lah nak mencuba kek yang aku join kelas Chef Amer..study jap kek dia..rasa mcm tak susah..kecuali Butterscotch Dream Cake tu..Aku teringat masa bawa balik kek2 tu..anak2 ku berebut nak makan..so..rasanya ini peluang untuk aku buat kek tu..

So..aku pilih nak buat Pina Colada Chesse Cake..dan Butterscotch Dream Cake..sebab sebenarnya aku pun nak makan kek tu..kihkih..akhirnya malam sebelum besday suamiku esoknye tu..dapat gak siapkan 2 kek..legaaaaa...dgn badan rasa letih merangkak le naik katil..tidooooo..



Pagi2 tu lepas siapkan dua order kek kastemer..aku masak le seringkas mungkin..buat Nasi Lemon dan ayam masak merah jek..huhu..(nasi lemon tu memang sangat sedap..nti dlm entri lain aku share resepi)..tu jek sempat aku buat..sebab badan dah rasa letih..padan muka aku ler..sebab amek banyak tempahan..hamek ko..
Butterscotch Dream Cake khas buat suamiku..
Hepi Besday buat suamiku dan anakku..

nasi lemon yang sangat sedapppp...
ayam masak merah..

So..kat atas tu kek untuk anak ku dan suami ku yang tersayang..semoga Anakku Mukhriz menjadi anak yang soleh..beriman dan pandai belajar ye..Buat suamiku pula..jangan cari org lain..tu jek..kihkih..ok2..untuk suamiku semoga pjg umur..murah rezeki..dan sentiasa di bawah rahmat Allah..i luv u..

yummy..gabungan nenas dan kelapa..memang sedap..



Old things | New things