RASA SAYANG
Disclaimer


Perkhidmatan tempahan disediakan.Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, Sila hubungi:

Whatsapp:017-6386256(jamiah)
Facebook:Jamiah Tulisman



Story Owner facebook
Scream Here





Tempahan kek kawin 5 tingkat...mcm tak percaya aku buat!!..
Sunday 28 December 2014 | 09:23 | 3 comments
Assalammualaikum..salam sayang..



Memula dapat order kek kawin bertengkek2 ni aku tolak..rasa tak mampu..dan tak mungkin aku boleh buat dan hasilkan kek seperti yg diidamkan oleh pengantin ni...takut tak menepati citarasa..tak menepati keinginan dia..tak menepati anganan dia..kek 5 tingkat tema krim coklat dan mesti gah!!huhuuu gah mcmna??takut lak aku...huhuuu...yg order kek ni adik kpd  kawan aku..memula dia order aku dah ckp kat kwn aku..aku tak nak...sebab pertamanya aku baru lagi dlm bidang meng'kek' ni..tak de pengalaman buat kek yang 'gah'..tak yakin boleh buat..takut pun ada..rasa mcm kecik jek aku ni nak terima order mcm tu...walau aku memang kecik dan comel..(kihkihh perasan!!!)aku ckp kat kwn aku...nanti aku rekemenkan kat baker lain yg lebih hebat..byk pengalaman dan tentunya kek2 dia mesti cantik dan awesome..tapi adik kwn aku ni tak nak..siap dtg memalam kat rmh aku..dtg sendiri jumpa aku..dia yakinkan aku.."akak boleh buat"..'kek akak sedap'..'sebab sy kan selalu order dgn akak"..'dgn org lain akak nak rekemenkan tu sedap ke nanti'?..aku terus kata..sedappp..mesti sedap..heheheh(nak elak amek order sbnrnya....)

akhirnya kek ni selamat sampai ke destinasi..alhamdullilah..

tapi..adik ni kata "sy nak kek mcm biasa yg selalu sy order tu'..''ooooo''..aku pun kesian..ye lah dia kan nak kawin..nak jugak kek mcm biasa dia order dgn aku..akhirnya aku terimalahhhh...aku amek sbg cabaran..org dh percaya kat kita kan..terima je le sbg permulaan membuat kek kawin kan..hehhehe..akan ku buktikan dan tidak ku persia2kan kepercayaan mu itu..heheheh cewahhh..dan terima kasih krn mempercayai hakak ye..huhuuu terharu...ye lah kan..nak buat majlis gah kat dewan MITC, Melaka tu..(bg aku dah gah tau)..heheheh...

Terima kasih..mintak maaf byk kekurangan..ye lah pestaim ni wat bertengkek2...hehhehee...mcm tak percaya aku buat..heheheh...
(dah le aku ni pendek..nak deco bhg atas aku panjat kusi tau..hahahaha)..


habis brg2 dlm peti sejuk aku angkut keluar..nak bagi laluan kek kawin ni..

ni pun dlm peti sejuk..

pengantin suka kek ni..dan sgt sedap katanya...syukur alhamdullilah....


Labels:



Old things | New things